3.11.05

Päivitys tökkii

heh, tiedän ja tunnen itseni jo niin hyvin, että nyt jo alkuunsa on tapahtunut se mitä pelkäsinkin... blogin ylläpitäminen tökkii. En saa kuvattua töitäni, en jaksa kirjoittaa niiden edistymisestä tai edes valmistumisesta tänne yhtään sen enempää kuin satunnaisista tai harkituista lankaostoistanikaan. Edellisen postauksen jäljiltä olen saanut valmiiksi ainakin:

  • Lilahtavan huivin KidSilk Hazesta (keskeneräinen kuva edellisessä viestissä) itselleni, aih että se on ihanainen ja onkin saanut paljon ihastelua ja kehuja!
  • harmaan Fifin KidMohairista pukinkonttiin
  • pienemmän vaaleanpunaisen (tai pinkin) fifin KidMohairista pukinkonttiin
  • pinkin Haapsalu -huivin KidMohairista äiteelle pukinkonttiin
  • Branching Out -huivin vaaleahkosta Mohairista Järvenpään Neulansilmästä (hitsin jutskut kun joutui nimi hukkaan, ja tämä huivi on minulle itselleni!!!
  • Puikoilla on vaalean vihreä BO pukinkonttiin

Lankaostoja on pompsahtanut hiukan:

  • Ihanat määrät Novitan KidMohairia lukemattomissa eri väreissä, sekä useampi kerä nimetöntä mustaa pehmeää lankaa, kiitos näistä Ziinalle ja Saritalle! Novitan tehtaanmyymälästäkin ilmoittivat tasan kuukausi yhteydenottoni jälkeen, että langat joista olin kiinnostunut, olisivat valmiina lähettämistä varten... tämän epätietoisen odotuksen aikana olin kuitenkin ehtinyt saada moninkertaiset määrät lankaa muualta halvempaan hintaan ja olin ehtinyt tehdä jo monta huivia. Ehkä heidän olisi kannattanut olla hiukan nopeampia asiakaspalvelussaan, kuukausi vastaukseen näinä aikoina on aika heikko suoritus.
  • Vihreä pehmeä villalanka, jonka nimeä en tähänhätään muista, odottaa muuntumistaan serkkuni tyttövauvan paidaksi
  • Harmaa Novitan Nalle odottaa muuntumista kynsikkäiksi tai "terättömiksi lapasiksi" pukinkonttiin isälleni
  • Violetti (tumma luumu) Novitan lanka tullennee lapasiksi ja huiviksi pojalleni
  • Yllämainittu nimetön Mohairi päätyi jo huiviksi itselleni
  • Punainen ja punakirjava Huopanen haluaa pikkuisiksi laukuiksi kummitytöille pukinkonttiin.

Tuleekohan se joulu kuitenkin liian pian vaikka olen yrittänyt olla ajoissa liikkeellä ja olen muka ahkeroinutkin?

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...
Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.
Anonyymi kirjoitti...

Kun kerran mielipidettä haluat: minä ainakin pitäisin kovasti hapsuista. Jos Sinulla vain on riittävästi lankaa siihen.niin sellainen ainakin puolen kuvion pituinen hapsutus . - Jos lankaa on niukasti, niin viimeistelisin virkkuukoukulla. Sävellä kuvion kanssa samaan tyyliin se reunus.

Paula Turusta